سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

نکات مهم که باید حتما درست رعایت شود تا کلیک ها شمارش شود (حتما کامل مطالعه کنید):

1 --> کلیه افرادی که قصد فعالیت در سیستم را دارند طبق مقررات و شرایط سایت باید از تبلیغات متنی و گرافیکی به طور همزمان در سایت یا وبلاگ خود استفاده نمایند در غیر اینصورت پورسانتی به آنها تعلق نخواهد گرفت.


2 -->برای دریافت کدهای تبلیغاتی می توانید از منوهای " کد تبلیغات گرافیکی" و " کد تبلیغات متنی" استفاده نمایید.

 

 

 

3 --> هر عضو باید آدرس سایت یا وبلاگی را که قصد قراردادن تبلیغات در آن را دارد به صورت صحیح وارد نماید زیرا سیستم به صورت هوشمند تنها پورسانت کلیکهایی را محاسبه می نماید که از سایت یا سایتهایی که شما آدرس آنها را وارد سیستم نموده اید ارجاع داده شده باشند بنابراین چنانچه کدهای تبلیغاتی را در سایتهایی به غیر از آنچه به سیستم معرفی نموده اید قرار دهید هیچ پورسانتی به شما تعلق نخواهد گرفت .

 

4 --> شما پس از معرفی سایت یا وبلاگ خود به سیستم حداکثر 48 ساعت فرصت دارید که با قرار دادن کدهای تبلیغاتی در سایت یا وبلاگ معرفی شده اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و حداقل 1 کلیک جهت تثبیت عضویت شما به سیستم ارجاع داده شود در غیر این صورت سایت شما حذف خواهد شد و مجددا باید اقدام به ثبت آن نمایید.

 

سه اخطار بسیار مهم :

1 --> در صورت مشاهده و گزارش هر گونه تخلف مانند استفاده از تصاویر و مطالب غیر اخلاقی، تشویق بازدیدکنندگان به کلیک بر روی تبلیغات و یا تحریک به کلیک به هر شکل دیگر و یا استفاده از کدها و اسکریپتهای مختلف در جهت تخلف و بالا بردن غیر قانونی تعداد کلیکها، عضویت فرد متخلف بلافاصله مسدود و تحت هیج شرایطی فعال نخواهد شد.

2 --> تبلیغات محصولات سایت و تبلیغات برای عضو گیری دو مسئله ی جدا هستند . تفاوت های آنها این چنین است:

برای تبلیغات محصولات (گرافیکی و متنی) نباید تحریک به کلیک انجام شود و باید وبلاگتان یا سایتتان در لیست سایت ها درج شود

اما جهت تبلیغات برای عضو گیری که در بخش (دریافت کد معرفی سایت) ارائه شده می توانید سیستم را کامل در سایت خود معرفی و دعوت به عضو شدن کنید و سایتی که در آن اقدام به معرفی و دعوت به سیستم می کنید نیازی به درج در فهرست سایت ها ندارد و این کار را در ارسال ایمیل هم می توانید انجام دهید .

 

3 --> در هر سایت یا وبلاگی فعالیت می کنید باید کد های گرافیکی و متنی یا معرفی سایت را در بخش مربوط به کد  html یا ویرایش قالب یا کد قالب سایت هست قرار دهید .

به هیچ عنوان در بلاگفا تبلیغات منتی و گرافیکی و دعوت به سایت را قرار ندهید . بلاگفا مکان مناسبی برای فعالیت نیست . چون در صورت اطلاع از این کد ها وبلاگ شما را مسدود می کند

برای این کار سرویس های مناسب مثل www.parsiblog.com و www.mihanblog.com و... وجود دارد

با اینکه زیر هر کد هم نوشته شده : (برای قرار دادن این کد در بلاگفا اینجا کلیک کنید)

اما باز هم پس از تبدیل به کد بلاگفا ، باز هم بلاگفا تشخیص می دهد و برخورد می کند

ولی اگر هر وبلاگ دیگری دارید و کدی که در سایت قرار گرفته اجرا نشد حتما روی لینکی که زیر کد هست و نوشته شده:

(برای قرار دادن این کد در بلاگفا اینجا کلیک کنید)

کلیک کرده و یک پنجره ی جدید باز میشود و باز هم همان کد نوشته شده که باید حتما برای تغییر آن به کد وبلاگ روی دکمه ای که در زیر آن هست کلیک کرده و کد تغییر یافته را استفاده کنید

اگر 1 درصد آن پنجره ی جدید باز نشد و پیام خطایی در بالای پنجره ی مرورگر ظااهر شد روی آن پیام کلیک کرده و ...allow pop-up را انتخاب کنید

اگر سوالی داشتید با ایمیل زیر تماس بگیرید

zirgozar1@yahoo.com


 نوشته شده توسط مهدی در چهارشنبه 88/12/19 و ساعت 2:55 عصر | 
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سلام
کسب در آمد بالا و آسان از اینترنت ، خیلی ساده و سالم

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا